Veelgestelde vragen
Om je al een beetje voor te bereiden op je eerste dagen vind je hieronder antwoorden op veelgestelde vragen van andere medewerkers.
Waar haal ik m'n badge en sleutels?
Meld je op je eerste werkdag even bij het servicepunt Facilitair Bedrijf (Helmond) om je badge en eventuele sleutels op te halen. Het servicepunt Facilitair Bedrijf is van maandag t/m donderdag open van 8.00 tot 16.30 en op vrijdag van 8.00 tot 12.00 uur. Je vindt het servicepunt Facilitair Bedrijf in het vergadercentrum, in volksmond ook wel de ‘flat’ genoemd. Met je badge kun je via de personeelsingang naar binnen, het geeft toegang tot bepaalde ruimtes, je logt er mee in op de pc en je bent herkenbaar als medewerker. Neem je badge dus altijd mee en draag 'm zichtbaar.
Hoe kom ik aan m’n dienstkleding?
Maak graag zelf een afspraak met de linnenkamer (Helmond) voor het aanmeten van dienstkleding, telefoon 0492-59 53 39. De linnenkamer is van maandag t/m donderdag open van 8.00 tot 16.30 en op vrijdag van 8.00 tot 12.00 uur. De linnenkamer is in de buurt van het personeelsrestaurant. Als je je uniform hebt laten aanmeten dan zorgt de linnendienst ervoor dat je uniform op de eerste dag voor je klaar hangt.
Wat zijn m'n werktijden?
Je werktijden en dienstrooster krijg je te horen via de afdeling waar je gaat werken. Vraag dit dus aan de contactpersoon van je afdeling.
Krijg ik een Elkerliek e-mailadres?
Ja! Je kunt in het ziekenhuis op elke pc je mail checken. Thuis kan dit ook, dan log je in via webmail.elkerliek.nl
Waar vind ik m’n personeelsgegevens, zoals salarisstrook?
Je persoonlijke gegevens, zoals je salarisstrook vind je in het programma Unit4 ESS web. Inloggegevens ontvang je bij het servicepunt Facilitair Bedrijf.